nedjelja, 25. studenoga 2018.

ŠTO BI HTIO POSTATI U ŽIVOTU


U životu bi htio postati rukometaš. Htio bi postati rukometaš zato jer volim rukomet. Htio bi zaigrati za hrvatsku reprezentaciju i za moj najdraži klub. Moj najdraži klub je PPD Zagreb. Moj idol je rukometaš Luka Cindrić on mi se  svidio kadaje osvoji rukometnu ligu prvaka za RK Vardarom. Još mi se više sviđao zato jer igra istu poziciju kao i ja. Svi ga uspoređuju sa Ivanom Baličom. Mislim da će Luka za par godina biti bolji od Ivana. Luka trenutačno igra za Kielce klub iz Poljske. Kielce je jedan od najboljih klubova na svijetu.Rezultat slika za luka cindric

Nema komentara:

Objavi komentar

BILL GATES (Informatika)

Rođen 28. listopada 1955. Direktor Microsofta i najbogatija osoba na svijetu. Vlasnik je 11 vila u kojima živi. Miscrosoft su osnovali Bill ...