četvrtak, 29. studenoga 2018.

SAM U KUĆI

Sam u kuć je režirao Chris Columbos. Glavni glumci su: Macaulay Culkin , Joe Pesci , Daniel Stern. U filmu se događa da dječak Kevin ostaje sam kod kuće. Kevinu je uživao sam ali kada je vidio da lopovi namjeravaju opljačkat njegovu kuću poželio je roditelje. Kevin je odlućio da će se suprotstaviti lopovima. Uspjeo je lopovima zadati teške ozlijede ali su ga uhvatili, ali ga je spasio njegov susjed. Kada su se Kevinovi roditelji vratili nije im ništa spomenuo. To mi je najdraži film zato što je zanimljiv, uzbudlji i smiješan.Ima puno smiješnih trenutaka koji su mi se svidjeli. Sviđa mi se kako je mali dječak kevin uspio nasamariti lopove. Taj film mi je toliko drag da ga nemogu prestati gledatiRezultat slika za sam u kući

Nema komentara:

Objavi komentar

BILL GATES (Informatika)

Rođen 28. listopada 1955. Direktor Microsofta i najbogatija osoba na svijetu. Vlasnik je 11 vila u kojima živi. Miscrosoft su osnovali Bill ...